Troszkę o tym blogu < 3

Na tym blogu piszę historyjki ( wymyślone )
o drużynie Snow Kids.
Piszę głównie o mojej ulubionej parze czyli,
MEI I D'JOK. Bardzo ich lubię :)
Ale dodaję tu też historyjki pisane przez
moich znajomych < 3
Dlatego pod całym tekstem piszę autora.

Wika < 3

środa, 6 lutego 2013

Uwaga !

Uwaga !
Mój kolega założył fantastycznego bloga.
Zamieszcza on na nim swoje różne opowiadania, z których robi książki.
Ale chciał spróbować sił w internecie :)
Bardzo serdecznie go polecam zwłaszcza, że przyczyniłam się do tworzenia tego bloga :D
Link : www.innastronaksiazek.blogspot.com

3 komentarze:

  1. Te! Kocham Cię~! <3 Uwielbiam GF jak miło znowu trafić na bloga na którym ktoś pisze o nich opowiadania :3 Jej. Daj mi znać jak napiszesz coś nowego ^.^

    www.cornelia-malfoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kurwa dlaczego już nic nie dodajesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej wchodzę na bloga a tu świeci pustkami ;_; Gdzie kolejne notki? Ja się wzięłam do roboty i zaczęłam pisanie na nowo zapraszam! :)

    http://cornelia-malfoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń