Troszkę o tym blogu < 3

Na tym blogu piszę historyjki ( wymyślone )
o drużynie Snow Kids.
Piszę głównie o mojej ulubionej parze czyli,
MEI I D'JOK. Bardzo ich lubię :)
Ale dodaję tu też historyjki pisane przez
moich znajomych < 3
Dlatego pod całym tekstem piszę autora.

Wika < 3

środa, 14 marca 2012

1 sezon, odc 1 :)

Minęło trochę czasu od zlodowacenia planety Akillian. Arch, były mistrz GF, szukał nowych zawodników do swojej drużyny :
- Clamp, musimy znaleść miejsce dla naszego sprzętu - powiedział Arch.
- Hmmmm......może tutaj ? - zapytał Clamp, i wskazał ogromne pomieszczenie z windą.
- To świetne miejsce, ty to masz głowę - ucieszył się Arch.
- Dzięki, to może chodźmy po sprzęt ? - zapytał się Clamp.
- Ok - odpowiedział.
Jak już wszystko rozpakowali i urochomili sprzęt ( zajęło im to tydzień ) , zaczęli szukać zawodników do drużyny. Porozwieszali wiele ulotek, ale i tak to nic nie dało. Pewnego dnia do Archa zadzwonił chętny :
- Witam, nazywam się D'jok, jestem zainteresowany pana propozycją. Zauważyłem ulotkę i od razu zadzwoniłem - powiedział D'jok.
- Ohhh....to bardzo się cieszę, zapraszam za tydzień o 14.55, na trening kfalifikacyjny. A i mam prośbę.
- Słucham ? - zapytał się D'jok.
- Czy rozpowiesz po znajomych, że szukam zawodników do drużyny ? - zapytał się D'jok.
- Pewnie - odpowiedział chłopak.
- Dziękuję. Do zobaczenia :)
- Dowidzenia !
D'jok od razu poszedł rozpowiedzieć to znajomym, i udało mu się to. Już z 20 osób zadzwoniło do Archa :
- Ohh....Clamp, mam już tylu chętnych do drużyny : D - ucieszył się Arch.
- Widać, że ten chłopak naprawdę się postarał :) - odpowiedział Clamp.
- Może to niego zadzwonie ?
- Pewnie ! - odpowiedział Clamp.
I Arch zadzwonił :
- Witam tu Arch, czy możę dodzwoniłem się do D'joka ? - zapytał się Arch.
- Tak, a kto mówi ? - zdziwił się chłopak.
- To ja Arch, chciałem Ci bardzo podziękować, za rozgłoszenie, bardzo mi to pomogło - podziękował Arch.
- Nie ma sprawy, cieszę się, ż mogłem pomóc. A teraz przepraszam, ale muszę kończyć - powiedział D'jok.
- Dowidzenia - pożegnał się Arch.
                                                                              CDN

Przepraszam, że takie krótkie, ale to początek....no i nie mam za duzo czasu na pisanie dłuższego. Zapraszam do czytania odc. 2. Te opowiadania są moim pomysłem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz